Kogel door de kerk..

Hoi allemaal!

De kogel is toch door de kerk!
Na het afketsen van het jaartje werken in Zuid-Afrika vorig jaar heb ik nu wederom plannen.

We gaan er deze keer maar even vanuit dat het geen plannen blijven en dat er geen 'onoverkomelijke' dingen tussen komen, ok? Haha!
Ik ga op wereldreis! Voor ongeveer 1 jaar!

Voor degene die het interesseert hier een (hele globale) planning:
Op (ongeveer) 2 februari 2009 vlieg ik naar Cairns in Australië waar ik mijn lieve vriendin Melina weer ontmoet. (http://melina.reismee.nl)
Zij heeft dan al 5 maanden Australië onveilig gemaakt en kan (hopelijk) niet wachten om dat vanaf dan samen met mij te doen.

Vanaf Cairns zullen we in ongeveer 1 maand via de oostkant van Australië naar Sydney afreizen.
Vanuit Sydney vluchten we met het vliegtuig richting New-Zealand (waarschijnlijk landen we op Auckland).
New-Zealand willen we bekijken in 2 of 3 maanden. Die periode ligt er een beetje aan omdat New-Zealand (maar) 15x zo groot is als Nederland en we geen idee hebben of het de moeite waard is om langer te blijven of juist korter.
If we're done..we go!

Vanaf New-Zealand wordt de planning eigenlijk geen planning meer, haha. Het enige wat vaststaat is dat we vanaf Oceanië naar Azië vliegen.
We hebben natuurlijk wel een aantal landen en punten in gedachten waar we zéker heen willen, maar wanneer...dat weten we zelf ook nog niet :).

Na een een paar maanden in Azië (ook die duur staat niet helemaal vast) moet Afrika er ook nog voor een deel aan geloven. En als het aan mij ligt bezoek ik ook nog 'even' Noord-Amerika. Als het geld het nog toe laat dan..

Nou in het kort was dat het..georganiseerd op reis dus.., haha! Blijven waar het leuk is en snel weer weg waar het tegenvalt.
Goedkope vlucht of treinreis gevonden? We zijn er zo weer vandoor..
Dat wordt de gang van zaken zo'n beetje.

Heb er erg veel zin in (anders zou je niet op 17 juli al zo'n tekst willen schrijven, haha).
Nu 'snel' dingen regelen:
- Ticket kopen
- Vaccinaties laten spuiten
- Backpack spullen kijken
- Huis onderverhuren
- Praktische zaken voorbereiden
- Enz. enz.
En niet te vergeten: sparen!

Dit was dus een kleine inleiding, de reis zal hier beschreven worden natuurlijk :).

Rolator! Kevin

Reacties

Reacties

rinske

Superrr stoer!!!!word wel een klein beetje jaloers als ik je reisplannen zo hoor..Damn!!echt super gaaf!!

kusss

anja

hoi!
vet hoor, josta had t me al verteld, super! ik ga zeker je weblog bij houden :)
xxx

Niels

Hartstike gaaf man :)!!! srpeek je SOON LAtor!

Patrick

Wat ben je ook een hoer he!

ons lekker jaloers maken met je wereldreis en zelfs als je weg bent moet je ons jaloers blijven maken met je blogs!

ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik m'n mailadres heb ingevoerd! Misschien ben ik wel een beetje jaloers!

Jennifer

Heey Kevin!

Woww even een jaar op wereldreis!!! Echt helemaal te gek! Ik zag de site staan op hyves en dacht hé wat gaat hij dan doen? Dus even kijken! Echt heeeel vet dat je dit gaat doen! Veel succes met alles regelen!!

Groetjes Jennifer

Yo wereldreiziger

Klinkt gaaf, ik zal zeker regelmatig even een blik werpen op je log om tekijken waar je uit hangt. zodra je weet of en wanneer je in Japan zit moet je het zeggen dan kom ik je op zoeken.

Groet, walter

Delano

Hey Kevin, zo te zien zijn alle voorbereidingen al in volle gang, wat uitteraard een stukje rust met zich mee brengt. Heb je inmiddels al iemand gevonden die je huisje wilt gaan huren? Ik heb als het goed is per 8 september dan eindelijk een huissie, waar ik uitteraard erg blij mee ben :-)

Heel veel succes bij de verdere voorbereidingen
groetjes..

Marieke

Had via Josta van je wereldreisplannen gehoord en was benieuwd waar je allemaal heen gaat. Azië is erg mooi, al ben ik alleen maar in China en Mongolië geweest. Naar Afrika zou ik ook nog graag eens willen, om giraffen, olifanten van dichtbij te bekijken. Dus ook ik ben wel jaloers! Zuid-Amerika schijnt ook heel mooi te zijn, volgende zomervakantie is mijn reisdoel dan ook Cuba!
Ik wens je vast veel plezier met de voorbereidingen en zie je vast nog voor je weggaat.

Groetjes Marieke

Kimberly

Echt super dat je gaat!! Had ik al verteld dat ik ook mee ga? ;)

Kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!